Ta dom jävlarna

Martin Stenmarcks underbara låt "Ta dom jävlarna" spelades ur min Iphone då musiken stoppades av att telefonen ringde. Dolt nummer. Jag brukar inte svara när Dolt nummer ringer, det brukar aldrig vara något trevligt. Men det kan ju faktiskt vara något spännande också, så jag svarade. Det var inte mer spännande än att samtalet var från en något bitter dam på Radiotjänst. Jag bestämde mig när jag flyttade in här att i fall, eller snarare när, Radiotjänst får tag på mig ska jag betala den där avgiften. Om tio dagar kommer räkningen. Om tio dagar är jag ett antal hundralappar fattigare. Fan, vad jag ska titta på SVT nu bara för att kompensera upp det där.
 
Ta dom jävlarna... Fick något av en ny innebörd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0