Fifty choices of actors

Sådär. Då var hela Fifty-serien utläst. Inget mästerverk, inte alls. Men det var ju tydligen ändå något som fångade mig. Mycket sex och lite mellanspel. Ungefär som Grottbjörnens folk böckerna, med lite mindre naturbeskrivningar visserligen.
 
Nästa steg blir ju filmatiseringen av böckerna, och helt ärligt är jag taggad över att få veta vem som får axla rollen som Mr. Grey. Även Ana såklart.
 
För rollen som Mr. Grey har min röst har hela tiden legat på Mr. Ian Somerhalder. Den superheta skådespelaren som axlar rollen som Damon i Vampire Diaries utmärkt. Damon och Grey har ju en hel del gemensamt. Båda två är uppfuckade med fina inre. Mr.Grey tar ut sin uppfuckedhed genom kinky fuckery, som det tydligen så fint kallas, och Damon suger blod av brudar som han sedan kanske sätter på om han inte väljer att döda dem.
 
Vem som spelar Ana spelar mig mindre roll. Bara det inte blir Kristen Stewart. Tyvärr så har ju Ana och Bella alldeles för många likheter de också... Båda två är alldagliga oskuldsfulla tjejer som aldrig har ansett sig själva vara varken vackra eller speciella. Men så kommer den dagen då de träffar de snyggaste männen på hela jorden och  de förstår inte vad dessa män skulle kunna se i dem. Också upptäcker de att männen är uppfuckade och behöver räddas och inse att de visst är värda att älskas. Edward har visst en själ trots att han är vampyr och Christian, ja Christian kan ha en annan relation än en som bygger på BDSM-principen . Och självklart är de helt plötsligt inte lika oskuldsfulla längre trots att sexlivet gör att de måste utstå både det ena och andra...
 
Problemet med Kristen är att hon har en min. En endaste. Och denna min är inte särskilt rolig. Så snälla, satsa på någon annan levande varelse.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0