Anledningen till att jag inte uppskattar att samtala med teknisk support...

För ca två veckor sedan bytte jag färgpatron i min Epsonskrivare som har varit min vän i två år. Den har främst varit min vän för att den inte har strulat. Men nu helt plötsligt valde den att inte acceptera min färgpatron. Jag lackade och började febrilt att söka svar på Internet, tittade på allt från Epsons egna support till flashback - ingenting.Till sist fick jag inse att den enda lösningen på problemet var att ta kontakt med Epsons support. Här kommer dock ett problem, jag hatar att ringa telefonsamtal. Det finns ett fåtal människor på denna jord som jag faktiskt känner mig bekväm med att ringa och bli uppringd av, och en teknisk support är väl inte en av dem. Idag tog jag dock steget och ringde, och blev påmind om vad det är som jag tycker är så jobbigt - de kräver att man ska göra saker SAMTIDIGT som man har dem i luren. Vadå stress.com?! Och inte heller får man prata med en lugn norrlänning, nä, utan en snabbpratat man med en bred dialekt från södra Sverige. Bingo. Kände nästan att syslöjdsfebern var på väg där ett tag. Men jag ska få en ny patron hemskickad till mig. Och jag hoppas att den är gratis (var en del som jag inte riktigt uppfattade av samtalet).

Kommentarer
Postat av: Marina

Den bilden var grymt fin på oss!

2013-02-03 @ 21:49:51
URL: http://marinalundsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0