When it´s gone

Läste ut Zlatans bok för andra gången imorse. Herregud, kan inte låta bli att imponeras av den mannen. Hoppas verkligen att det kommer en fortsättning när han har lagt av. När han lägger av, ja. Får en känsla av att det kommer bli landssorg då. Både bland vanliga människor och hos media. Vem ska då Aftonbladet och Expressen skriva om? Kommer vi få någon annan som det kommer vara intressant att följa varje steg av? Nej, bäst att inte tänka på det.
 
Istället ska jag fokusera min energi på att åka till Claes Ohlsson. Någon har snott min cykelkorg. Rätt åt dig din jävel att den kommer rosta sönder inom en snar framtid. Turligt nog har jag en rabattgrej på 50 kr hos CO. Om man handlar för 300 kr visserligen, men det är nog en summa man kommer upp i lätt i den underbara butiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0