När jag är ute och går.

Såg en dokumentär i helgen om psykopater, och de berättade där att en psykopat valde sina offer utifrån hur de går. Tydligen går så kallade blivande offer på ett speciellt sätt. På mina vanliga promenader under rasten på jobbet funderade jag över detta. Går jag som ett möjligt offer? Ju mer jag tänkte på det, desstå konstigare tyckte jag att jag gick. Kändes inte som jag hade någon balans eller kordination överhuvudtaget, plus att jag tenderar att dra mig till vänster när jag går, vilket ledde mig tills nästa fråga. Vilken jävla sida ska man gå på en väg som är till för både gångtrafikanter och cyklister? Är det höger som gäller? Eller är det vänster? Ibland när jag fick för mig att det var höger körde jag någon slags diagonal gång för att dra mig över till höger sida, för att några hundra meter senare upptäcka att jag återigen slickade vänsterkanten.
 
Har jag sagt att jag ibland tänker för mycket?

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Vänster!

2012-09-12 @ 19:35:23
URL: http://kennethharblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0