"Det var som en... deja vu"

Ibland vill man göra lite saker som kan lugna en. Det behöver inte betyda att man är stressad, utan att man vill göra något lugnt och trevligt bara. Själv bestämde jag mig att det kunde vara trevligt att sitta och lyssna på musik och brodera. Jag plockar fram mitt broderi som har legat ensamt alldeles för länge. Och vad upptäcker man? Jo. Jag ha broderat nästan en hel jävla bokstav fel. U är inte W hur mycket man än vill att det ska vara det. Det blev till att sprätta istället. En aktivitet som jag alltför väl känner till från syslöjden. Istället för en lugnande aktivitet blev det en otroligt frusterande sådan. Så nu är jag irriterad och jag har ont i nacken. Perfekt.

Kommentarer
Postat av: Svonni

Woho! En till blogg att följa ;)

2012-09-11 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0