Bättre sent än aldrig

Japp. Nu finns hela historien från sommarens Toppresa dokumenterad från min blogg. Jag vet att det blev jävligt långt, men jag skrev det minst lika mycket för min skull. När jag väl kommit igång, gick det som inte att stoppa fingrarna. Och för varje ord jag skrev åkte jag tillbaka och skrattade då det var roligt... och ja... Jag skrattade väl mest.
 
Kan även tipsa om tre till Sommarpratarprogram - Soran Ismail, fick mig att börja gråta efter tre minuter. Anders Olsson, kan få vem som helst att bli pigg på livet. Mia Skäringer, en helt ny bild av en FANTASTISK kvinna.

Kommentarer
Postat av: Fancy alt Zlatan

Mästerligt min bästaste vän,mästerligt!

2012-09-26 @ 12:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0