And here we go again

Nu design på blogg.se, nytt läsår för Malin. Det inleds med en förbannad förkylning. Men annars känns det faktiskt bra! Hade lite ångest igår, men ja. Jag behöver lite struktur i vardagen för att få något gjort. Kom hem 17.00 idag, och har ändå fått mer gjort på den här tiden än jag hade fått på en hel ledig dag. Ny termin betyder ju även ny kurs. Nya människor som skall mötas, och ändå har jag mest ångest över att jag möjligtvis kommer att misslyckas med det tekniska. Herregud. Ny termin innebär även en massa nya studenter och fler tillbakakomna sådana. Stod massvis med cyklar utanför ÅC och staden flockas av nollor och faddrar. Jag vet att det kanske låter tråkigt, men om jag ska vara helt ärlig, så är det skönt att jag är förbi det där.


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Not liking this new design!

2012-09-06 @ 22:09:29
URL: http://kennethharblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0