När man vinner över telefonförsäljaren.

Jag startade dagen med att kolla på Våra bästa år, så som jag gör så ofta jag kan. Också ringer det från ett okänt nummer. Jag brukar inte svara då, men nu får jag för mig titt som tätt att det ska ringa från någon praktikplats.
Jag: Hej, det är Malin.
I luren: Hej! Jag ringer från Tele2 här. Var det Malin?
Jag: Jaa...
Försäljare: Jo, Malin det är så att vi har lanserat ett nytt internetabonnemang i Umeå. Vad har du för internet idag?
Jag: T3...
Försäljare: Hur snabbt går det?
Jag: 100...tror jag.
Försäljare: 100 mb/h, aa. Är det så att du tar hand om detta?
Jag: Ja...
Försäljare: Ja, men Malin. Hur mycket betalar du i månaden för ditt internet?
Jag: 192 kr...
Försäljare: Jaa...Det var ju bra... Men då ska jag inte störa dig något mer, Malin. Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0