När Malin är nöjd.

Jag är jävligt nöjd med denna dag, inte för att det har hänt något vidare speciellt, utan mer för att jag vaknade upp imorse med världens ångest. Ungefär en sådan där gymnasietidsångets. Jag funderade på av det kunde bero på och kom fram till: Beep-testet. Det där förbannade testet som folk envisas med att man ska göra.Och jag hatar det. Blir som aldrig nöjd. Men jag genomförde det - med ett helt godkänt resultat måste jag säga. Ligger över en så kallad normaltränad iaf. Fint.
 
En annan sak som jag är nöjd med är ridningen - jag galopperade idag, och jag måste säga att det gick bra! Kände mig faktiskt inte sämre än de andra idag, vilket är stort för att vara mig.
 
Btw, Helena. Jag tror att du är inne och läser någon annans blogg. Jag har en header, och jag äger inga hundar. Kommentera om du lyckas hitta hit, lillskit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0