När det skaver i kanten

Haft en mysig helg tillsammans med mor och far. Något som dock har varit mindre mysigt är en förbannad förkylning. Har haft snor i hela det inre systemet och mina ögon har gjort ont. Är på bättringsvägen dock känns det som! Det största problemet har dock varit ett skavsår. Vanliga människor brukar få skavsår på hälarna. Jag fick ett skavsår där man inte vill ha skavsår (om man nu vill ha det någonstans?). I torsdags hade jag på mig ett par trosor, precis som vanligt. Dessa trosor valde dock att som röra på sig, vilket som ledde till att huden flåddes bort. I tre dagar har jag nu gått runt och haft jävligt ont. Spelar ingen roll vad jag sätter på mig, det skaver ändå! Har idag antagit en läkande process. Vad det innebär kan ni ju tänka på själva. Jag hoppas att detta i alla fall ska leda till att jag slipper gå som att jag har bajsat på mig imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0