När ett kapitel avslutas

Eeeeh Näääeee... osså skulle jag bara vilja tacka för att ni följt utveckligen av jakten på Fotbollsgalan osså kan jag meddela att missionet är avklarat (för att skriva så som Mr. Zlatan Ibrahimovic skulle uttryckt det).
 
Ja, helt enkelt; Tv4play la upp avsnittet idag i rätt version som de uttryckte det (ja, jag skrev en fråga på Plays facebooksida).
 
Inga större överraskningar direkt. Mellberg fick det pris han skulle ha. Zlatan fick de pris han skulle ha. Kim fick pris, och han fick prata lite inför svenska folket. Tänker alltid att han ska inleda varje mening med "Hej, jag heter Kim Källström och jag kommer från Partille. Jag tycker om att spela fotboll." Till och med Isaksson fick ur sig ett par väl valda ord! Pia Sundhage (prisa den kvinnan) fick sjunga lite, och jävlar vilken röst människan har! Soran Ismail skämtade till det och fick till och med Zlatan att skratta! Kul! Massa klipp från Tysklands-matchen, ännu roligare!
 
Den stora frågan går väl dock till Freddie Ljungberg; Du meddelade att Thierry Henry passar bäst utan skägg. Hur blir det med Soran då?
 
Ikväll spelar Sverige sin första landskamp på Friends Arena. Jag är inte där. Jävligt tråkigt. Får fortfarande rysningar när jag tänker tillbaka på Kiev och att se landslaget spela nu får mig att åka tillbaka. Kan inte ens se matchen på TV, dock, detta har jag bett mamma spela in! Så den 19 december bänkar jag mig i TV-soffan för att se Sverige-England. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0