Karma?

Det gäller att lämna blod när man kan om man ska komma upp i 100 lämningar. Anna och jag har laddat hela veckan för att få lite bra karma och lite mindre blod. Jag har knaprat järntabletter och Anna har käkat blodpudding. Vi har också laddat för att våga ta en present istället för att skriva upp sig i skämspärmen som jag kallar den.(pärmen som man kan skriva sin underskrift i för att skänka 30 kr till välgörenhet istället för att vara girig och ta en gåva. Pärmen som man skriver sitt förbannade namn i varje gång för att man inte vill verka vara en sämre människa än den före i kön).
 
Men vad hände? Vi kommer till blodcentralen 12.30 och ser att de stängde klockan 12. Så inte ens en bulle fick man!  Sedan när man kommer hem 30 minuter senare får jag ett mail från just blodcentralen där de meddelar för 10:e gången att jag ska komma på kontroll. Vad var det jag försökte göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0