Då man inte bryr sig och tips från MCD

Jag och Karin var på en Ted Gärdestgtadsmässa igår. Väldigt trevligt. Gillar när man får sjunga med i sköna låtar! Men det bästa var ändå barnkören som var på plats. Så härligt att se människor som tar i för kung och fosterland och inte bryr sig ett skit om hur det låter eller hur det ser ut när de knyter nävarna och får Tove Styrke att se kontrollerad ut. Det viktigaste är att man låter så mycket som möjligt. När försvinner detta? När nöjer man sig med att vara en i mängden och helst inte sticka ut alls? Och sedan kan man ju gå tillbaka till sig själv, hade jag tyckt det varit gulligt om någon i kören för de vuxna hade stått och hållt på sådär? Förmodligen hade jag funderat på vad det var för fel på denna människa... När är det man går från att vara oförstörd till någon som bryr sig om vad alla andra och man själv sysslar med?
 

Japp. P1 Dokumentär är min nya grej här. Att jag inte tidigare upptäckt hur underbart det är att lyssna på radio? Men i alla fall - Lyssna på Smittad och Det som inte dödar. Du kommer inte bli besviken! Mycket bra och intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0