Vår på ingång!

Solen skiner och snön smälter i Umeland! Gud så skönt.
Tyvärr kan man väl säga leder detta också till att jag får för mig att mindre kläder behövs när jag ska vitsas ute, och det leder också till att jag får för mig att gå på fotboll. Efter 45 minuter skakar jag som ett löv i vinden (för blåste, det gjorde det), gick in på Gammlia istället och kollade på Umeå City- Warberg i SSL. City förlorade, så det var ju inget nytt. Gjorde ett tappert försök att gå ut och kolla på matchen igen. Men nej. Det fick vara.

Senar på kvällen när solen gått ner och den smälta snön fryser till is blir det halt på vägen. Då blir det svårt att hålla sig på cykeln. Gårdagens fall ledde i alla fall till något positivt-  ett skrapsår! Skrapsår hör våren/sommaren till! Gud så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0