The hardest way to make an easy living

Var duktig och lämnade blod idag. Fick en trevlig sjuksköterska som tog hand om mig. Lite väl trevlig kanske. Han inledde med att fråga: Och hur är det med Malin idag? Jag tyckte han frågade: Och hur är det med magen idag? Förstod inte riktigt vad det hade med min blodgivning att göra, men jag uppfattade sedan situationen och svarade med ett enkelt bra tack. Detta följdes av cirka 40 st känns det bra? Kanske skulle ha testat att säga att Näe, det känns fan inte bra. Undrar vilken respons man fått då?

Ett gäng sjuksköterskestuderande fick titta på min process. Kände mig lite som att jag var med iGrey´s Anatomy. Funderade på om jag skulle börja fråga dem om deras relationer och så. Men valde att fråga om man blev kontaktad om de kommer fram att man till exempel har syfilis (en viss koppling till Grey´s iaf). Det blir man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0