"Sorry, Anders. Jag ville verkligen ha den."

Något som är mer lyckat är Mästarnas Mästare. Har inte kommenterat detta hittills. Såg klart finalen idag, trots att jag har vetat sedan i söndags kväll att Jörgen vann. Hade ändå panik i finalen. Mest för att Magnus satt fast i sandgropen. Jag hade fått panik! Att inte kunna ta sig någonstans liksom. Men tycker att Jörgen var en värdig vinnare, även om Pillan har imponerat totalt. Har ibland blivit lite rädd för hennes otroliga tävlingsinstinkt! Den som dock vunnit mitt hjärta mest är ändå Magnus, även om Anna inte kommer långt ifrån. Och Vickan! Vilken människa. Gunnar Larsson i "springa-i-vatten-med-ögon-bindel". Linda Höglund i samma tävling. Haha. Vilka minnen. Ser redan fram emot nästa säsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0