Young girl, get out of my mind

För två veckor sedan hade jag nästan panik. Vad skulle jag göra här i Umeå? Det bästaste finns ju i Stockholm. Och så är det väl fortfarande på många sätt - men jag ser nu att det kan bli jävligt bra att vara här också. Den gånga helgen har bestått av lagom mycket alkohol (kanske lite för mycket i fredags, men det var det värt), umgåtts och myst med underbara människor, minifolf med G (blev oavgjort. 54-54. Kanske var lika bra?), badat och hängt med Fröken Johansson med syster, lite innebandyspel utomhus och lite bakning på det.

En rejäl städning pågår även i hushållet. Och det behövs! Under sängen speciellt... man kan hitta mycket skoj där, som sina duntofflor, två t-shirts, ett linne, ett par shorts - och hör och häpna, min Jet set-klocka!  Den har varit bort så länge att vintertiden fortfarande var inställd, men nu är den tillbaka i min ägo. Känns jävligt stabilt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0