Black Coffee

Gårdagens inlägg var nog ett av mina absolut sämsta. Lite som jag skrev i min dagbok när jag var 9 år: Hej dagboken. Idag var jag på Aquaria. Det var kul. Hej då." Inte så målande direkt. Men jag skyller på tröttheten. Vad jag ska skylla på angående dagboksskrivandet, det vet jag inte. Men jag kommer ihåg den där dagen, det var kul. Köpte min lilla gröna anteckningsbok som var som en nyckelring. Var så liten att det knappt gick att skriva i den. Speciellt inte när man är 9 år och har lite svårt att kontrollera storleken på bokstäverna...

Sedan vill jag också passa på att klaga lite. Jag hatar garderober! Har man en liten pedant sida så är dessa fenomen fruktansvärt irriterande. Det går ju verkligen inte att hålla det fint! Och sedan, varför ska vissa hyllor sitta så högt upp?! Det är ju omöjligt för oss korta människor att utnyttja dessa områden på ett effektivt sätt. Om jag någon dag i mitt liv flyttar till ett hus eller lägenhet och innehar mycket pengar ska jag anpassa hela stället efter min längd. Inte en endaste hylla ska vara så högt upp att jag måste ta fram en stol. Personligen tror jag inte att man skulle ha så mycket skit hemma då. Det är ju bara skit som förvaras där uppe. Inte direkt så att man stoppar kastrullerna i köket högst upp? Nej, för dessa använder man. Istället får någon halvful vas eller burk stå där uppe. Som man inte använder.

Nu blev det en mer allmän klagan på skåputrymmen i allmänhet. Men så får det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0