It takes a fool to remain sane ( i alla fall tillsammans med SL)

Jag vet att man inte ska skriva i affekt (inte för att jag är speciellt arg längre, sista timmen av "You got mail" rådde bot på det, men för två timmar sedan då jävlar!), men alltså SL... Kära SL. Jag vet att förseningarna idag inte var erat fel, det var på polisens inrådan. Men istället för att då skriva att det är 4 minuter kvar tills tåget kommer, hade ni väl direkt kunnat skriva "vi har inte en aning om när tågen kommer att börja gå igen", då hade jag kunnat hitta en alternativ väg efter 5 minuter, och inte efter 35. Det tog mig alltså cirka 2,5 timmar att ta mig från Stockholms Södra till Tullinge. En resa som alltså vanligtvis tar 18 minuter. Inte okej. Inte okej alls. Och plötsligt såg man återigen charmen med att bo i Umeå...
 
Som tur är var "Äta, sova, dö" riktigt bra! Se den om ni ej hunnit göra det än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0