Idag konstaterar jag:

  • Att det fortfarande är pissväder i Umeå. Vart är våren?
  • Jag har köpt nya glasögon och är nöjd. Fick halva priset på bågarna, vilket gör mig än mer nöjd.
  • Jag gillar inte min hemtenta, därför går det segt.
  • Skärgårdsdoktorn är en perfekt serie. Jag vill ha en syster Berit och en Sören i mitt liv.
  • Snart är det Real-Bayern på Tv. Detta innebär att jag ska utnyttja mitt Viaplaykonto återigen. Heja mina tyska vänner säger jag även.
  • Kan även lägga till att Eric Saade är väldigt söt och bra live.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Här är vår. Var är er?

Här är båge. Var är ost?

Här är segt. Var e're segt?

Här är Sören. Var är Berit?

Här är vän. Var er ovän?

Här är Saade. Var är fult hår?

2012-04-26 @ 00:38:07
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0