Nya tag

En vecka kvar på nollningen. Sedan är det dags att ta tag i träningen på IKSU ordentligt. Jag har 14 pass kvar att genomföra. Verkar som de har plockat bort Dynamic Training och Gympa mind, så det blir två mindre. Dock har de ju under sommaren, såklart, hunnit med att lägga till lite pass. Några som jag finner roligare än andra. Aqua Zumba kanske är trevligare än vanlig Zumba? Men. Någon måste vara emot mig. Jag som trodde jag var klar med alla förnedrande pass, som Mamma-Babygympa och Familjegympa. Nej. Nu har de lagt till Juniorgympa. För barn mellan 7-12 år. Inga förkunskaper krävs. Men gud så kul. Rent krasst kanske jag kan glida in och låtsas vara 12 år? Jag menar, folk brukar ju inte se mig som 21 år i alla fall.

Positivt är i alla fall att alla pass går på tider som jag rent teoretiskt kan anlända på.

Heja, Malin. Snart klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0