Plötsligt borta, plötsligt tillbaka

Inte skrivit på ett tag. Ingen speciell anledning egentligen. Men ojoj, vad saker som har hänt!

Myst och hängt med Isabell.
Varit delaktig i Västerbottensnytt
(och sagt det legendariska uttalandet: Var jag ens ute igår? Jo, men det var jag. Jag var i skolan och tog en promenad och blev svettig.)
Svettats (vet inte hur det är möjligt, men jag svettas konstant.)
Agerat flyttåsna (vilket betyder att Karin är tillbaka i staden.)
Skrivit hemtenta (och blivit klar hela 25 timmar innan inlämning)
Haft sönder en gaffel (skulle dela på en potatis i kastrullen så den skulle bli klar fortare. Resulterade i en trasig gaffel och en fortfarande ganska hård potatis)
Gått över till att handla på Ica istället för Coop (vilket har resulterat i ångest. Känns som jag sviker en god vän. Drömde till och med om att jag gick in på Coop och handlade och de välkomnade mig tillbaka och sa att jag varit saknad)
Bestämt mig för att jag ska spendera mindre tid framför datorn (finns annat man kan spendera tid på och jag har drabbats av någon form av ryggont. Vet dock inte om det har med datorn att göra. Men känns som att min kropp inte behöver bli mer stel än vad den är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0