I just want you to know

  • Jag har en ny kärlek. Vår nya dammsugare gör mitt liv mycket lättare. Äntligen har man en dammsugare som faktiskt suger (och denna gång i positiv bemärkelse).
  • Jag har tappat bort ett par till vantar. De är kvar tillsammans med en mössa på NH. Funderar på om de försöker skapa en vinterutstyrsel av mina kläder...
  • Jag har skapat ett hat gentemot Umeås kollektiv trafik. Kanske framför allt mot den värdelösa hemsidan tabussen.nu. SL:s trafik kanske inte fungerar. Men deras hemsida är i alla fall förjävla bra.
  • Jag har konstaterat att Ersboda handelsområde inte är ett område att vandra runt i i blindo. Krävs karta och kompass att överleva det stället.
  • Jag är här med redo att börja brodera.
  • Den 16 december besöker jag vår kära huvudstad för att fira jul, överleva nyår och allt annat som ett besök i Stockholms bästa förort B-kyrka kan innebära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0