(Kontroll)freak

Ibland finner jag mig själv helt omöjlig. Alltså. Jag har i vanliga fall koll på allting in i minsta detalj. Men så ibland så får jag sjuka ryck och bara missar saker totalt. Kom hem från träningen i torsdags och märker att min vattenflaska ligger kvar på IKSU. Vattenflaskan som köptes mitt ute i ingenstans (Team Sportia på Ersboda). Vattenflaskan som jag fick 3 kr rabatt på. Blev lite ledsen, men tänkte att jag överlever. Så kommer man till matchen i Vännäs idag. Öppnar klubbfodralet. Endast 2 klubbor. Säsongens klubba är inte på plats. Nej, då har man glömt även den på IKSU. Bra, jobbat Malin. Som tur är ligger den i ett förråd där. Och ännu mer tur är ju att man har med sig extraklubbor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0