If I could turn back time.

Jäklar vilken effektivitet man får ha en tisdag som denna! Besök på Bibliotek, beställt Skärgårdsdoktornboken nr2. Alltså riktigt dåligt att jag inte har upptäckt innan att denna underbara serie även finns i bokform! Lite mindre ocensurerat och jag har nu äntligen förstått vad Sören egentligen menar med sitt uttalande: Det var som en... deja vu. Jag har även utnyttjat mina gamla träslöjdskunskaper. Visserligen bara sandpapprat... och det var väl det jag klarade av på den tiden också. Men målat har jag gjort med! Fint blev det. Dock har mina händer antagit en lite mer brunaktig färg, men det får man väl leva med. Mitt broderi är i full gång också! Eller ja... Håller på att rita av mönstret, och med tanke på hur det går är jag lite tveksam till hur resterande del av projektet ska fortskrida. Men jag är positiv!

Kommentarer
Postat av: Ida

BÖCKER?!!!!



Ps. Det är faktiskt Mimmi, men ok..

2011-11-09 @ 22:23:27
URL: http://lapetitesirene.blogg.se/
Postat av: M

Fuck, satt och tänkte på om det var Mimmi eller Musse.. valde fel...

JA! BÖCKER! Ascoolt!!

2011-11-10 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0