Time after time

Kom hem imorse från en underbar helg i Lund/Malmö (plus lite av resten av Sverige, om man vill se det på så sätt.) Var riktigt skönt att få komma iväg lite och uppleva något nytt. Vädret var totalt super, liksom sällskapet. Blev som taggad inför framtiden, finns så mycket kommer kunna hända! Samtidigt som jag å andra sidan känner mig lite stressad. Inte över något speciellt, men bara vanligt. Sommaren är snart här. Jag är snart klar med mitt första ÅR på programmet. Endast fyra år kvar. Ja, fyra år kan låta mycket. Men kommer det gå lika fort som nu, så är det ju slut typ hur fort som helst. Känns spännande, men samtidigt lite skrämmande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0