Hur man gör av med pengar på bästa sätt.

Eller sämsta. Beror helt på hur man ser det. Inledde med att jag skulle skriva ut papper på skrivaren i skolan. Var tre olika dokument som skulle sättas ihop till ett. Jag skrev ut. Och trodde att det gick bra. Men så av någon jävla anledning så fick jag för mig att 13 sidor inte hängt med. Eller ja, jag vet vilken anledning. Bara för att jag tänkt att papprena skulle sitta i en viss ordning från de olika dokumenten, tog jag för givet att de skulle skrivas ut i samma ordning, oavett i vilken ordning som jag tryckt på datorn. Jag skrev ut 13 sidor igen. För att direkt efter upptäcka att allt hade varit i sin ordning, om jag bara kollat igenom alla 30 sidor. Men nej, nej.

Gick vidare till att köpa två nya Singstarspel! Yey. Billigt. Köpte också till ett skydd till dem, så om det skulle bli en repa kunde jag gå tillbaka och byta dem om jag tog med kvittot. Jättebra, tänkte jag och betalade glatt 20 kr extra. Begav mig till systemet. Karin och jag delade på en Sangria och jag köpte mig en Breezer med. Tog ingen påse, hade ju spelpåsen, snål som man är. Går ut från Systemet. Två meter senare har min påse gått sönder och min Breezer har sprängts! Vilket leder till att kvittot som jag skulle använda på Games badade i Baccardi Breezer Apelsin och ligger ni i en papperskorg.

Till råga på allt började det att spöregna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0