Popular

Jag har gjort det igen. Gått runt och sjungit på en låttext, som jag tror är korrekt. Denna gång var det Erik Sa-a-ades låt "Popular" som fick äran. Jag gick från att sjunga "Nobody wants your love." Tänkte att det var lite konstigt att sjunga så, men tänke ändå att det skulle ju kunna funka? Är ju Erik som ska bli popular, och då kanske man inte vill ha någon annans kärlek? Jag blev mäkta stolt när jag kom fram till att det var inte så de sjöng, och övergick till att sjunga "My body wants your love." Jag var nöjd. Äntligen hade jag rättat mig själv. Men efter ytterligare eftertanke kom jag fram till att sjunger han inte: "My body wants you, girl?". Och ja, så var fallet.
Men får väl ändå se det som en framgång att det endast tog ett par dagar att komma fram till detta? (Möjligtvis ett par veckor, om man ska räkna från delfinalen.) Kanske beror denna framgång på att jag numera är 21 år?

Hipp hurra och allt det där. Hade ju dock kunnat glädjas mer ifall det inte var så att vi skulle skicka Erik Sa-a-ade till Tyskland. Men ja. Det är en ganska svängig låt om man tänker efter. Lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0