"Det är ingen annan som vill prata med dig"

Jaha, Malin, vad har du gjort idag? Jo, jag skulle säga att Malin har suttit i telefon, med blandade resultat. Det här förbannade ringadet för demojobbet tar all energi! Kan det inte vara något som fungerar någon gång? Nej, krångla till det bara, gör det. Också ringer man Tele2. Först måste man klicka 40 gånger för att ens kunna få tag i någon som man tror är den rätta människan. För att sedan vänta och vänta. Så när man kommer fram, ja men då hörrni, då har man valt fel på en av dessa tryckningar, "detta kan inte jag hjälpa till med, jag kopplar vidare dig". Jag hoppas ju då, naiv som jag är, att killen direkt ska koppla mig rätt. Men nej, då blir man kopplad till en ny tryckningssession. Uppenbarligen visste jag ju inte första gången vad jag skulle välja, men vi gör ett nytt försök. Yes, då kom man rätt. Men satan i gatan, "systemet har haverat, kan du ringa upp om en timme?" Jaha. Men i alla fall så har jag nu skaffat mig något tilläggspaket, 3000 fria sms i månaden. Det kanske får ner mina mobilräkningar lite. Fint.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Malin,



Det var ytterst oturligt att du kom fram till rätt avdelning precis när våra system låg nere.

Vi beklagar om du blev felkopplad av oss innan då vi givetvis ska kontrollera vad ärendet gäller så du hamnar rätt andra gången. Förhoppningsvis sänker sms paketet dina fakturor och du känner dig lite mer nöjd med dessa.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-06-16 @ 15:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0