Utmanad nästan två år senare

Blev utmanad av: Mig själb
Utmanar: Mig själv om 2 år.

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
Innehar ett abonnemang
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Veronica. Ska man räkna efter 12-slaget, så Jenny och Tilda också.
4. Hur lång är du? 160 cm plus någon millimeter till
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Breakfast Club
6. Hur löd ditt senaste sms? Som jag skrev eller fick?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är lite olika. Förjävla bekvämt att skicka sms, men å andra sidan får man allt sagt under ett samtal.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Still married
9. När såg du senast din mamma? Den 2 januari
10. Icke godkänt i något ämne? Nepp
11. Mvg i något? Jo, det blev ju ett par. Ändå är det VG:t som man tänker på... När man går runt och tänker på sina gymnasiebetyg, som man så ofta gör.
12. När vaknade du idag? Vaknade flera gånger innan jag gick upp vid halv 12.
13. Vilken är din favoritplats? Innebandyplanen
14. Vilken plats föredrar du minst? Platser med människor som jag inte trivs med
15. Vem får dig att må bra? Finns ett par människor som har denna förmåga
16. Hur stor är din säng? 90 cm
17. Vad sover du i? Totalt olika. Har märkt om jag suttit still för mycket innan jag ska sova, och är lite kall, så sover jag gärna med full mundering. Men annars så gillar jag det avklätt.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st
19. Var har du bott/bor? Tullinge och Umeå
20. Tycker du om kinamat? Ja, det slinker väl ner.
21. Tycker du om kaffe?  Nej, nej och åter nej.
22. Vad dricker du helst till frukost? Vatten. Har svårigheter med att dricka annat till frukost.
23. Kan du spela poker? Jag kan väl inbilla mig det.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Känner och känner. Jag vet folk som delar denna dag som födelsedag.
25. Vill du ha barn? Någon gång i framtiden skulle det sitta fint.
26. Kan du några andra språk än svenska? Kan väl ta mig fram på engelska. Innehar ytterst begränsade tyska kunskaper. Kan lite teckenspråk fortfarande, men skulle inte kalla det att kunna.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej. Har aldrig behövt bli så.
28. Föredrar du havet eller bassäng? Havet. Mer plats där. Man kan ta ut sina rörelser!
29. Vad spenderar du helst pengar på? Spenderar helst inte alls. Men kan tycka att mat är viktigt. Och böcker, filmer och dylikt är ju kul att tänka att man ska spendera pengar på.
30. Äger du dyrbara smycken? Med mina mått? Kanske? Med mänsklighetens mått? Knappast.
31. Kan du rulla med tungan? Nej. En oförmåga som stör mig. 
32. Vem är den roligaste människan du känner? Haha. Ja. Är lika ödmjuk som vanligt och svarar mig själv på denna fråga.
33. Vad har du för ringsignal? Någon Samsungspecial.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det skulle väl vara kultbyxorna som jag sydde själv i fjärde klass.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En penna.
36. Kan du byta olja på bilen? Knappast. Vet fan inte ens hur man kommer till det ställe där detta ska göras på en bil.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Hm. Bibelprojektet är fortfarande en del av mitt liv. Läser förtillfället också Erik Nivas bok "Den nya världsfotbollen." Den senaste boken jag läste klart var Sidney Sheldons bok "Änglarnas vrede".
38. Dansar du i bilen? Är väl lite begränsat utrymme där. Men har svårt att sitta still när det är musik på.
39. När var du i kyrkan senast? Runt 1 advent?
40. Hur många hål har du i öronen? Nej bara de vanliga
41. Har du någon piercing?  Nepp
42. Har du någon tatuering? Nepp
 43. När slutade du med gosedjur? Vilma är fortfarande med mig. Men vad menas med att sluta? När man slutade ha med dem till skolan? När man slutade leka doktor med dem? Eller när man slutade att ha dem som sovkamrat under armen, för att sedan finna dem på golvet på morgonen?
44. Har du pojkvän/flickvän? Nej
45. Har du en bästa vän? Ja.
46. Vad är ditt mobil nummer? Orkar inte ha en massa stalkers som ringer mig. För denna blogg är ju så poppis.
47. Vad ska du göra ikväll? Ja. Jag sitter ju här nu. Det har väl lagt grunden till kvällen? Blir nog lite film.
48. Har du några syskon? Ja. Storasyster och Lillebror.
49. Vill du flytta hemifrån? Detta har Malin redan gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0