Tillbaka

Tillbaka i lugnet. Tillbaka i Umeå. Tillbaka i mitt hem. Nej, Kenneth jag har ej lagt ner, utan jag har varit ute på vift! Först Stockolm. Haft mysdag med Ida i staden. Umgåtts med Fancy och Micke plus Storebror Carlsson. Firat jul med familjen. Shopping/middag/deep talk med Fancy, Ida, Frida, Miccan och Kira. Träffat Angie. London med J.K, Kira, Madde och Eylen.

Varit ett par förjävla intensiva, men roliga dagar. Dock är det otroligt skönt att vara hemma igen. Ja, nu är faktiskt Umeå mitt hem. Det känns rätt så.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Okej, bra. Men nästa gång kan du väl skriva en lapp?

2011-01-03 @ 02:03:01
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0