Off

Ursäkta min otroliga brist på uppdatering. Men jag har fått för mig en sak igen. Bestämde mig för att skriva bildtexter till alla Londonbilder, och eftersom jag bestämde tillsammans(?) med de andra tjejerna att EXAKT alla bilder ska upp, så är det som sagt en hel jävla hög med bilder. Ibland älskar jag denna intensiva sida av mig själv att allt ska göras till 100%. Ibland kan jag tycka att den är ganska irriterande och lite ansträngande. Framför allt tar det upp förjävla mycket tid.


Kan ju i alla fall berätta vad mitt nyårslöfte är. Innan detta året är slut ska jag ha testat alla olika sorters pass som IKSU sport har i sitt utbud. Ja, det är allt ifrån vattengympa till Pilates. Detta kan bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0