Man ska inte tro att man har det för bra

Har varit alldeles strålande väder idag. Lagom kallt och sol. Jag verkligen njöt när jag cyklade ner mot Strömpilen för att handla trots en otrolig trötthet efter nattens utflykt. Jag vågade till och med tänka tanken: "Ibland är det riktigt fint att leva och idag är det en sådan dag." Men det skulle jag inte ha gjort. Sekunden senare försvinner cykeln under mig och jag faller ner på marken. Resultat? Utveckling av blåmärke på vänster skinka och skrapsår plus blåmärke på vänster armbåge. Sedan kommer man in på Maxi och det första man får se är att de har sänkt priset på vattenflaskan jag köpte för ett par veckor sedan med hela 4 svenska kronor.

Också var man tillbaka nere på jorden igen. Är det inte härligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0