Ibland skriver jag om texter till sjumilakliv och hittar bilder till.

Jag ska ner på stan,

och vara där hela dan.


Jag ska hitta en man,


och visa han allt som jag kan.

Vi ska ligga i sängen,

och skapa ett liv.

Jag ska ligga med någon, som inte har HIV.

Går in i en affär,

och vad finner man där?

En bra kanditat jag kan ligga med,

jag ska hem till honom och ligga sked.

Jag kommer inte hem ikväll,

om jag får bestämma allt själv.

Jag ska ta det lätt,

och få till det på alla sätt.

Jag ska få ett långt hårt skjut,

innan denna natten är slut.

(paus mellan refräng och vers.)


Jag ska byta kön,

och få högre lön.

Ta en chefsposition,

och tjäna en miljon.

Sätta på sekreterarn och göra det hårt.

Alla andra får sköta det som verkar svårt.


JAG KOMMER INTE HEM IKVÄLL!
(Alltså refräng igen, men tror inte jag behöver visa bilderna en gång till.)


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Jag håller med om att just "Sjumilakliv" passar sig utmärkt för detta ändamål. Men jag måste ändå bara fråga:



Really?



Förresten, visste du att det är olagligt att sno bilder från Google?

2011-01-07 @ 19:38:47
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahahaha.



Är det? Ojdå. Det var som fan. Men aja, ibland får man la vara lite dangerous.

2011-01-07 @ 21:11:51
Postat av: Kenneth

Ja, alltså det är inte som att du kommer hamna i fängelse eller så.

Det är typ böter på max 4 000 kronor per bild.

2011-01-09 @ 00:17:28
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: ida

Ibland tycket jag att jag har för mycket fritid. Då tittar jag in här och känner mig lugn igen; det finns dem som har det värre

2011-01-10 @ 17:13:01
URL: http://lapetitesirene.blogg.se/
Postat av: M

That´s what friends (dvs jag) are for.

2011-01-10 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0