I am keeping it.

Sa ju att mitt nyårslöfte var att testa alla pass som utförs i grupp på IKSU innan detta år är slut. Har inlett bra med tre stycken pass. Gympa 3, Bodybalance och Gympa 2.

Igår kväll var det bara jag som hade bokat in mig på Gympa 2. Blev lite lätt rädd. Begav mig till IKSU imorse och gick till salen. Blev lite mer rädd. Ingen annan stod och väntade utanför. Inne vankade en äldre man runt. Det kom en till tjej. Jag blev lugn och fann situationen väldigt komisk istället. När klockan var 11.00 och passet skulle börja var vi tre stycken närvarande plus en instruktör. Jag fann situationen ännu roligare och kunde knappt hålla mig för skratt. Till slut blev vi dock en ganska stabil grupp på cirka 12 personer. Och jag måste säga att det var ett trevligt träningspass att inleda denna lördag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0