Ganglieceller och allt vad det innebär...

Var ett tag sedan det hände något här. Men har varit lite busy de senaste dagarna faktiskt. I söndags var jag på det som 99% av den svenska befolkningen som består av flickor mellan 15-20 år har testat: Modell för en dag. Var jävligt skeptisk innan. Fick sitta i det mest tjejiga rum i 1 och en halv timme och bara vänta. Färgerna gick i enbart vitt och lila, de spelade enbart typisk sådan musik som tjejer dansar lite halvsnuskigt till på krogen typ plus lite Darin och de visar Sex and the City. Blev lite illamående. Men herrejävlar vad roligt det var! Körde på en lite mer dangerous sminkning, jag menar, man ska ju utnyttja. Och fototagningarna var askul! Kände mig lite halvt patetisk när jag satt där och skulle titta ner på mig själv i ett spegelbord eller när jag skulle linda in mig själv i ett draperi,men det är sådant man får ta som modell. Vissa bilder blev helt okej också. Men inte fan köpte jag någon. Nädu, så kul ska vi inte ha det.
 Därför passade jag på att ta mitt eget proffsfoto. Sådär seriöst när man står och tar kort på sig själv i olika vinklar.

Tycker verkligen man ser på denna bild hur jag har utvecklats i min posering.

Igår bakade jag och Erik. Och som vi bakade.
Brownies med chokladfudgeöverdrag.

Muffins med blåbär,hallon och björnbär.

Kladdkaka med chokladmousseöverdrag.

Jag lovar er, mina vänner, dessa verk är inte att leka med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0