Det var kul så länge det varade.

Mina händer har inte mått så bra på den senaste tiden. Allt på grund av kylan. Eller egentligen av dåliga vantar. När jag ägde mina supervantar var det inga problem, men nu när jag har haft de halvt trasiga som man nästan behöver karta och kompass för att hitta in i, har det blivit värre. Bestämde mig därför idag för att köpa ett par nya vantar. Tittade först på Stadium. Hittade ett par riktiga SUPERvantar. Dessvärre kostade de typ 550 kr. Kändes som det var lite att ta i. För ett par vantar liksom? Köpte istället ett par röda på Åhléns. Kändes lite lagom dangerous sådär att ha lite färg på vantarna! Kom hem och var ganska stolt över mitt köp. Visade mitt köp för Demet. Hon kände på dem och konstaterade att de förmodligen är vantar som blir väldigt blöta och läcker igenom när de kommer i kontakt med snö eller vatten.  Jag i min tur blev lite ledsen och konstaterade att det inte blir några snöbollar gjorda med dem då. Men kanske kan de hålla borta den iskalla vinden när man cyklar? Jag hoppas innerligt på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0