Allt flyter

Idag mina vänner har jag, som människa, möjligtvis lite som fisk, testat på vattengympa. Eller ett Aquapass, som det heter på lite finare språk. Var lite nervös imorse. Det kändes inte alls rätt. Funderade på att vända mig om och somna om. Men det hade inneburit en spärrning av kortet och en avgift på 50 kr. Så nej. Jag gav mig iväg. Kom fram i god tid. Hade förväntat mig att få köra passet tillsammans med Umeås veteranelit. Jag körde passet tillsammans med Umeås veteranelit. Dock så var det faktiskt 4 till där som jag skulle tippa var strax under/strax över 30. Kände i alla fall att gruppen var komplett när Arne 70+ gled in i sina svarta speedos och ropade ut ett God Morgon. Passet inleddes även med Jimmy Jansson och Godmorgon världen. Det kändes tryckt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0