Oh fucking day, oh fucking day. OH FUCKING DAAY!

Internet är tillbaka. Jag är tillbaka. Denna blogg är tillbaka. Ganska konstigt att min besöksstatistik alltid är högst när jag inte varit aktiv på ett tag. Skall man ta detta som en pik?

Tenta på fredag i Biologisk psykologi. Eller skrev jag psykologi? Biologi. Ren jävla biologi. Men jag lever i en värld med positiva känslor. Det går. Oj, vad det kommer att gå.

Pluggat hela dagen. Kommer att fortsätta plugga nu ikväll. Möjligtvis med lite mindre intensitet.

Tror förövrigt att jag har lagat min cykel. Kedjan hoppade i lördags. Jag försökte laga den. Det gick inte. Jag blev arg och har därför varit konstant sur på cykeljäveln sedan dess. Kastat onda ögat varenda gång vi mötts. Men nu kan det vara så att vi har försonats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0