Like in the movies...

Jaha. Grattis, Malin. Du har nu prickat av en sak från din måste-göra-innan-du-dör-lista. Kan väl inte säga att det var ibland de svårare grejerna, men ändå. Har varit på bio själv idag. Måste säga att det var ganska trevligt. Bio är ju en ganska osocial aktivitet egentligen. Dock kan det ju vara trevligt att ha någon att diskutera med i efterhand. Men aja. Filmen som jag såg hade väl inte så mycket att diskutera.

Friends with benefits. Ja. Alltså, jag kan vara en ganska djup människa om jag lägger den sidan till. Men det går inte att komma ifrån- jag älskar amerikanska romantiska komedier. De får mig att bli glad. De får mig att tro på livet. De får mig att gå runt och le alldeles för mycket. Det är lite som Eric Saade och typ Popular. Folk tycker inte att den är särskilt djup eller så. Det tycker väl inte jag heller. Men den gör mig glad.

 Och Justin Timberlake! Brukar inte vara av åsikten att han gör sig bäst framför filmkameran. Men alltså. Ja. Jag har ändrat mig. Det funkar. Mr. Sexyback fungerar på duken. Känns tryggt att veta att man kan ändra åsikt såhär en torsdagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0