En författares historia

Mitt rum ser förjävligt ut. Det ligger böcker överallt och mitt anteckningsblock är fullt med näst intill oläsliga anteckningar. Hade planerat att skriva klart alla uppgifter idag, så att jag endast skulle kunna läsa igenom allt imorgon. Men nej. Efter att jag skrivit i cirka 2 timmar imorse råkar jag stänga ner allt utan att spara. Förstår nu hur Colin Firths rollfigur i Love actually måste känna sig när alla hans sidor till boken flyger ut i sjön och förstörs. Han tyckte det var dåligt, mitt var väl också dåligt. Men ändå. Fick lite tårar i ögonen, skrek lite inombords och skrattade lite bittert innan jag satte mig för att skriva om igen. Blir en tidig uppstigning imorgon för att slutföra. Planerar att vara färdig 14.00. För optimistiskt? Förmodligen.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Fhirt?



Förlåt, var bara tvungen...

2011-08-11 @ 01:20:38
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: M

Jag upptäckte det innan jag läste din kommentar!! Det pinsamma är att jag innan kollade upp hur det stavades, och ändå så misslyckas man... Japp.

2011-08-11 @ 09:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0