All by my self/Vilse i skogen

Har givit mig ut i skogen för att plocka blåbär nu två dagar i rad. Igår gick det käpp rätt åt helvete. Hur svårt ska det vara att hitta lite blåbär i en skog?! Efter två timmars plockande typ har jag hittat typ 50 blåbär och gav upp. Sådär lyckat. Kändes lite ensamt utan blåbären så jag roade mig med att sjunga "All by my self." Dagens tema på sången blev istället "Vilse i skogen". Jag hittade en jävla massa blåbär, dock hittade jag knappt ut från skogen. Hur svårt ska det kunna vara att komma ihåg en väg som tog en 10 minuter att gå på ditvägen? Lokalsinnet är ju inte på topp.

Kan ju dock glädjas över att jag hittade hela tre stycken orienteringskontroller i skogen. Det är väl mer än vad jag har lyckats med under alla år på skolorienteringen. Och då har vi ändå haft en karta till hands.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hahaha! Skolorienteringen...



"Jättebra jobbat, Kenne... nej, men vad är det här nu'rå? Du har ju missat fyra kontroller!"



- Kenneth Strandberg

2011-08-29 @ 02:06:00
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: M

Hahahahaha. Herregud. Om det är ngt som man inte saknar så är det ju det!

2011-08-29 @ 11:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0