Waiting

Sitter och väntar på att Lillefot ska ringa. Kan lika gärna berätta om min dag här då. Vad har hänt idag? Inte mycket faktiskt. Har varit astrött. Men jobbat med Fall 1 nästan hela dagen, är ganska så klara. Skönt. Benny fick bjuda på fika idag, eftersom han var mer än 5 minuters sen igår! Yey! Mkt gott. Känner dock att jag måste inskaffa mig ett träningskort på IKSU om detta ätande ska hålla i sig.. Haha.
Har även tvättat idag, mina vänner! Kläderna ser även nu ut som kläder. Fint. Struntar i att hänka på utgången idag. Pallar ej. Satsar på Idol och sömn istället, så är jag redo inför fredag/lördag!

Oj Oj, nu har jag samtalat med Lillefot och helt plötsligt är klockan nästan 20!


Cha Cha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0