"Vi måste vara världens sämsta kattägare!"

Har precis avverkat veckans städning. Skönt att inte behöva tänka på det något mer på typ 3 veckor. Mitt rum kanske kan behöva sig en dammsugning under denna tid, men det kan man ta.

Ja, om ni har missat det så är vi numer här i familjen kattägare på obestämd framtid, till två katter som varken har namn eller kön. Förmodligen är det två honkatter som är systrar, och vi kallar dem Katt 1 och Katt 2, efter vilken jag såg först. Kanske inte är de mest smickrande namnen, men när man börjar kalla någon något, så kan man ju inte riktigt byta. Det går ju till exempel utmärkt att säga Ettan och Tvåan, Misse 1 och Misse 2 eller något liknande. Och jag vet inte... Har nog inte blivit något större kattfan direkt. Visst, de är söta, och de är kul att klappa dem ibland, men jag klarar inte av detta bajsande! Luktar ju så himla äckligt, och vi vet inte vart vi ska göra av skiten... Vi har ju inte riktigt lika bra saker som F och Micke besitter om man säger så... Och inte heller någon fin checklista över vad man ska göra. Vi väntar på att Demet ska återvända från Kebenekeise och reda upp saker och ting gällande våra nya familjemedlemmar! Mamma 1, Mamma 2 och Mamma 3 behöver hjälp från Mamma 4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0