Tension, Tension

Idag blev dagen då jag kunde återvända till Salem, hade inte hänt överdrivet mycket sedan sist. I fall man inte tittar på Days regelbundet får man en liten distans till allt, och ser det otroligt dåliga skådespeleriet. I fall jag någon gång, av någon anledning skulle behöva besöka ett sjukhus, skulle jag inte välja Salem Hospital. Jag förstår inte, om Horton-stiftelsen och The Kiriakis pumpar in så himla mycket pengar i den där rörelsen, varför kan de då inte anställa läkare som kan sitt jobb?! Jävla stolpskott i skyddsdräkter som dyker in i rummet när Kayla inte andas. Vad gör de? Jo, de sätter på syrgasmasken igen. Och meddelar Steve och Stephanie att de måste förbereda sig på det värsta. Men Gud, vad bra. Tack.
Man märker ju också direkt att Kate inte har varit anställd hos Dimeras som legosoldat. Skojar hon med mig?! Hon kan ju inte söka igenom E.J:s lägenhet, utan att svara i mobilen. Vad spelar det då för roll om Bo och John sitter och tittar på allt i lastbilen? Slår dock vad om att när EJ precis kommer in i lägenheten kommer Kate ligga halvnaken i sängen och säga något som bara Kate kan säga. Så ligger de med varandra. Några andra tips?
Thank God att Lumi finns. Lucas och Sami måste vara ett av de finaste paren på denna jord. Vilken connection de två har. Oj.Oj.Oj.

Men det som glädjer mig mest är ändå att Will ska åka på skidläger. Och att Will ser fram emot detta så mycket. Att Will redan har packat sin väska, trots att det är en hel vecka kvar tills Will ska åka. Va? Är det inte gulligt. Jo, det hade kunnat vara i fall Will var 10 år.

På fredag kan jag se igen. Då kommer en ny uppdatering ifrån Salem. Jag vet att ni längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0