Stor, större, störst

Idag mina vänner har det hänt grejer! MCD har inskaffat sig en begagnad cykel. Den är ful som stryk, men jag älskar den. Rullar på riktigt bra där! IngridThaCykel heter den. Hittade förövrigt hem från staden helt ensam sedan, grymt bra. Hade vissa svårigheter där ett tag att lokalisera vart jag var, men det gick bra. Har även betalat min eftersänding av post, och jag är numera folkbokförd Umeåbo. Spännande. Och allt detta har jag ordnat på egen hand. Ringde dock både adressändringen och skatteverket en gång, men det är ju ett framsteg i sig! Brukar ju få ångest när jag ska ringa myndigheter i vanliga fall. Mina CSN pengar kom in idag med, vilket innebär att jag även lyckades med det. Fint.

Ska om en timme ungefär bege mig iväg hem till en av mina faddrar och kika på fotbollen, sedan blir det la utgång ikväll igen. Var ju på Psykpub igår, var trevligt, dock var det förjävla kass musik. Hoppas på bättre utbud idag, dock tyckte alla norrlänningar och de som bott här ett tag att musiken var bra, så det kanske är sådan musik som gäller i denna del av världen?


Hade en dröm om C, E och Angie här om natten. Usch. Saknar de små liven grymt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0