Sliten... Igen.

Herregud, ska mitt liv här uppe i norr fortsätta på detta vis kommer jag att avlida inom en snar framtid. Gick upp strax efter 7 igår, var vaken till typ halv 4, och vaknade klockan 9 imorse. Och ikväll så är det maskerad på schemat. Men ikväll är det endast vatten som gäller för mig. Bennys drinkar igår var fan farliga... Jag brukar ju ha det på min plussida, att eftersom jag hatar smaken av alkohol, så dricker jag inte heller mer än nödvändigt (om det nu finns något som är nödvändigt?) Men när det är gott så blir det lite värre... Haha. Men jag hittade ju faktiskt hem utan problem och jag kunde cykla rakt hela vägen, så det var la inte så farligt.

Imorgon hoppas jag på en chill dag med lite filmtittande kanske. Måste väl egentligen ta tag i filosofiuppgiften... Men gällande den har en liten förträngning smygit sig in, och om man undviker problemet tillräckligt länge, så försvinner det. Eller inte...

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Jo, det försvinner...

2010-09-11 @ 20:19:08
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: Ariyvonne

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2012-04-20 @ 08:15:22
URL: http://ariyvonne.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0