Over, its so over (tomorrow)

Satt och picknickade och pratade med Felicia idag i solen i Ålidhems centrum, inte världens trevligaste plats kring alla bilar, men det spelade ingen roll. För solen värmde och allt var bara bra. Vi konstaterade att imorgon har vi avslutning på vår första kurs på Psykologprogrammet. Hur coolt är inte det? Tiden har gått så himla fort, och det känns verkligen som att jag har varit här hur länge som helst. Tror inte att jag överdriver när jag säger att lämna Stockholm för Umeå är bland det absolut bästa som jag någonsin har gjort. Jag längtar inte hem alls. Detta betyder inte att jag inte saknar saker och personer i Tullinge. Men är det inte underbart att man har två ställen på denna jord där man verkligen känner sig hemma?

Imorgon är det kursavslutningsmiddag med The Crew som står på schemat. Något som vi har tänkt att göra till en tradition. En mkt fin idé, som jag hoppas att vi kan hålla kvar!

Dagens fakta: Jag hade fel angående Days. Har fått rapporter om att Kate klarade sig genom att klättra ut genom fönstret, efter att Sami underhållt EJ. Så fel man kunde ha då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0