Jag gör natt av denna dag. Typ snart.

Ska kolla på gårdagens Idolavsnitt, sedan ska jag sova. Sov typ två timmar inatt, så jag känner att jag lika gärna kan sova nu så jag tar igen lite sömn. Sova i min säng... som för tillfället inte har någon sådan där liten madrass som en säng ska ha. För den har en katt kissat på. Inte heller har jag något riktigt täcke. För det har en katt kissat på. Kul. Detta betyder att hela min tisdagskväll kommer gå åt till att tvätta. Dubbelkul. Här är man vänlig och erbjuder husrum, mat och en klapp ibland, och vad får man tillbaka? Piss. Dagens ungkatter.

Hade peeling och massagegrupp här sedan. Mkt skönt. Huden känns superlen och man är avslappnad. En liten grej som kommer att fortsätta här på Geografigränd. Mkt trevligt!

Imorgon Malin, ska du plugga. Du måste plugga. Och därmed basta.

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Du borde ge igen med samma medel!

2010-09-19 @ 15:26:23
URL: http://kennethharblogg.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, haha- Problemet är ju att de sover lite överallt, mest i soffan. Ska jag då kissa i min soffa också?

2010-09-19 @ 21:50:16
Postat av: Kenneth

Japp!

2010-09-20 @ 23:14:25
Postat av: Toranna

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-03-24 @ 10:48:45
URL: http://toranna.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0